toolis

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Lydia Isaksson - 23 januari 2011 23:00

Har hört att detta är spännande, hihi. så bra!

Har nu fått veta att jag ska föda i slutet utav Januari, exakt datum har dom inte sakt någonting om än.


Men tänkte nu lätta på det hära lite för mig, och för er. vem vet?

"Mitt namn är som sakt Lydia "Maria" Isaksson, jag föddes i England under maj, år 1996

blev förflyttad till ett annat barnhem i kina efter sex månader, eftersom att det inte fanns något barnhem för mig på den tiden, (den lilla tiden jag stannade i england hade jag en familj som tog hand om mig) blev sedan därifrån adopterad utav mina kära föräldrar ifrån sverige, och nu lever jag på i mitt liv här i lilla Hudinge.

Kanske har levt lite förmycket den senaste tiden, då jag blev gravid."

Skriver min resa genom gradiviteten nu i bloggen, och har bestämt mig att inom kort berätta för alla mina vänner att jag är gravid så jag slipper vara "anonym"   

Ska nu vila lite framför tv.n och fortsätta bläddra mellan kanaler en liten stund till nu när filmen click är slut. förövrigt så, Godnatt!



Presentation

Hej!
Mitt namn Är Lydia Isaksson,
Jag blev som liten adopterad och bor nu med min härliga familj i Hudinge.
Och nu så är det min tur att berätta min historia under gradiviteten.
Kontakt: toolii@live.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards